Biała perła na wybielanie zębów, opinie, cena. NIE DZIAŁA na mnie.

Hej kochani. Jakiś czas temu poproszono mnie o krótką opinię środka biała perła na wybielanie zębów, którego stosowałam kilka miesięcy temu i niestety mi nie pomógł, a nawet pogorszył sprawę.

Wkładkę białej perły nosiłam regularnie przez ok 10 dni, po 2 dniach zęby strasznie zaczęły mnie boleć, zrobiły się dużo bardziej wrażliwe, praktycznie nic nie mogłam jeść, dziąsła miałam całe poobcierane. Nie wiem dlaczego, bo wszystko robiłam według instrukcji.

Mimo tego bólu wytrzymałam jeszcze kolejne dni, jednak była to strata czasu (i kasy oczywiście też), bo biała perła nie pomogła mi na wybielanie zębów. Może troszkę zęby się wybieliły na środku, ale ogólnie wciąż były żółte nie mówiąc już o szczelinach między nimi, które w ogóle nie zrobiły się bielsze.

Ciekawa jestem jakie są wasze opinie o białej perle ale moim zdaniem tak jak już mówiłam ibright (www.ibright.pl) bije ją na głowę. Efekty wybielania po prostu SĄ i wystarczy tylko 5 dni nosić nakładę z gęstym żelem, który wchodzi w szczeliny a nie tak jak biała perła, która u mnie w ogóle tam nie doszła ;/

Cena białej perły to tylko ok 60 zł a ibright 159 zł. Niestety za jakość trzeba płacić, więc tutaj widać jak na dłoni co jest szybsze, skuteczniejsze, wygodniejsze i zdrowsze dla naszych pięknych zębów. Taka cena jest oczywiście tylko prosto o producenta czyli na tej stronie >>

Pozdrawiam i piszcie opinie :)

PS. Poniżej parę fotek wklejam bo ktoś chciał:

biala-perla-wybielanie biala-perla-ibright

About these ads

5 thoughts on “Biała perła na wybielanie zębów, opinie, cena. NIE DZIAŁA na mnie.

  1. racja biała perła podrażniła mi tylko dziąsła, ibright wybiela szybciej i jest bezpieczniejszy dla zębów, nie ma bólu

  2. U mnie natomiast dwa środki się sprawdziły, Jedyna różnica jest taka że biała perła wybieliła po 7 dniach, a ibright po 5 dniach. Odstęp między nimi był coś koło roku. Ibright według mnie jest też wygodniejszy.

  3. Ja wolę ibright od Białej Perły. Ibright może jest trochę droższy ale efekty są 10 razy lepsze. Jak polecam Ibright nawet trochę dłużej trzymać i zęby są jeszcze bardziej bielsze :))))

  4. Marto, Twój uśmiech po iBright jest teraz piorunujący, na prawdę :P w porównaniu do tego starego zdjęcia efekt miażdżący. Tam miałaś dosłownie żółte zęby xDDD bez obrazy :)) a teraz dosłownie BIEL. Ja przed chwilą właśnie zamówiłam i nie mogę się doczekać :))))

    • Hej! dzięki za miłe słowa, w szkole każdy mi teraz gada że go oślepiam uśmiechem hehe :DD mam nadzieję, że tobie też jak najszybciej pomoże to cudo :P

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s